marți, 12 aprilie 2011

Vreme de demult

Azi mi-a sunat telefonul de 2 ori.M-a sunat un numar din strainatate.Cred ca era Cornel...fratele meu din Madrid.Nu ne-am mai vazut din vara.Acum incerc sa-mi amintesc cand am vorbit ultima data cu el...cred ca acum 2 luni pe mess.Incerc sa sun...intra robotul.Mortii masii de cartela idioata...Pe mess nu e on,nici pe facebook.Probabil ii e dor de mine,de cartier si de oras.Ca el sunt multi.Imi amintesc cum era cand ne strangeam la fotbal in curte la "10" .Verile erau ale noastre. Tin minte ca faceam orice ca sa stam cu baietii mari la scara.Tin minte ca odata am batut vreo 3 tigani ca sa pot sa glumesc si sa sparg seminte cu ei.Acum?Mai sunt 2-3 care mai beau pe la scara... ii mai vad si ii salut,uneori mai stau cu ei.Dar nimic nu mai e la fel,nici berea si nici semintele.Toti sunt sictiriti de probleme si de munca.Sunt printre mezinii cartierului,tanar licean,in culmea prospetimii fizice si mintale...Dar deseori cand trec pe stradutele din jurul blocului imi amintesc de vremurile de demult si mi se taie picioarele,gandurile imi zboara departe si amintirile imi vin in minte.Aveam locul nostru special"Locul Fermecat" unde se intamplau magiile gen.Prima dragoste,primul sarut,prima tigare fumata,prima doza de bere bauta(implicit prima betie).Eram tampiti.N-am sa uit niciodata cand m-am ascuns de politie intr-un boschete... cand a scos un amic"vipera" la o baba...Vremuri de demult.Acum ma gandesc ca trecutul era tare dar prezentul trist.As vrea sa vorbesc cu Cornel si sa-i spun ca totul s-a schimbat.Ca stateam pana seara tarziu afara atunci,acum nici macar nu ne mai vedem...Inainte cand aveam o tigara o imparteam,acum am 2 si n-am cu cine sa le impart...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu