duminică, 26 octombrie 2014

Sinceritate

Vizualizarea realului
este panica celui care viseaza raiul...

Ambitia e ca ciuma.
Te distruge, cert!
vizand un viitor incert,
pentru care lupti incet
cu pasi mici dar coerenti.

Sticla de alcool
este scuza oricarui om matol...
Parole!
Jur ca ma voi integra in acest decor...
cautand mereu un donator
pentru visul maret, cel de cuceritor.

Am lasat in spate ceata
primind ploaia cu bratele deschise
fara sa realizez ca fac jocul unei carti scrise.

Condeiul si mana sunt in concordanta euforica
construind o viata metaforica
visata din unghiuri inchise.

Ca inima mea.
Mintea e plecata in vise
multe zise si nescrise,
neimplinite...

Dezamagirea e produsul unei amagiri discrete,
cum ca omul nu poarta 3 fete.
El poarta 5
si mai are 5...
Si arata 4.
Omul sufera de o boala cronica.

Las focul meu sa mistuie tot ceea ce am creat.
Poate asa am sa ma consider "integrat"
intr-un sistem deochiat
manipulat
de prea multe curve ce trec la aparat...
Dar ca un portar antrenat
prind orice balon sutat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu