sâmbătă, 19 februarie 2011

Fiecare clipa

Stii,stateam asa intins pe pat,intr-un intuneric placut si relaxant.Si ma gandeam la fiecare clipa pe care am petrecut-o candva,undeva cu cineva.Clipe aparent nevinovate dar extrem de importante pentru mine,pentru ca in acele clipe am reusit sa trec bariera cuvintelor si pur si simplu am invatat limbajul trupului si al sentimentelor.Am invatat sa ma bucur de fiecare soare stralucitor pe care il vad,de rasarit,de apus,de vraja valurilor marii ce pur si simplu ma deconecteaza de realitate.Am invatat sa ma bucur de orice nimic,aparent nimic caci poate in esenta este ceva important.Am mai reusit tot in aceste clipe frumoase sa descopar bucuria.Am vazut cum arata fericirea.Pentru prima data in viata mea am realizat ca daca ma mint nu fac altceva decat sa par un arlechin mereu mascat si ca am ceva de aratat,si ca daca ma mai ascund mult nu fac decat sa ma trmit in neant pentru multa vreme.Nu-mi vine sa cred cat am evoluat doar din cauza unei singure persoane,si culmea acea persoana nu mi-a impus nimic nicio data...acea persoana pur si simplu mi-a oferit niste sentimente si m-a pus doar sa aleg.Am ales sa nu las fiecare clipa sa treaca peste mine,sa nu le las sa zboare si pur si simplu eu cred ca am castigat.Waw ma simt si eu invingator,e o premiera.Cred ca aceasta seara aparent nesemnificativa va fi primul pas catre realizarea unui proiect secret al meu ce il tot aman...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu