miercuri, 14 septembrie 2011

Inapoi in Viitor

Cam asa merge treaba...ne-am sictirit toti. Cred ca numarul 1209 are un efect aparte asupra ceacrelor noastre. Dorinta de distractie la mine nu a disparut. Energie exista, dar...dar nimic nu mai e ca inainte. Nici berea de la scara, sau cafeaua de dimineata. Toate au devenit mai amare.
"Tzzzzrrrr!!!". Pana si alarma e mai enervanta. Dar cu un scop... abia acum am realizat ca sunt singur si ca trebuie sa incep sa-mi tin niste promisiuni.
Poate crezi ca am un plan malefic. Defapt iti dau dreptate, la cum ma cunosti tu si cum ti-am lasat impresia ca sunt nu este nicio indoiala, dar crezi ca Septembrie 2011 nu poate aduce schimbari?
Defapt, am uitat ca tu crezi ca sunt o cauza pierduta si ca ai renuntat de mult sa crezi in mine. Dar nu sunt descurajat, sunt chiar mai motivat sa demonstrez...
Am nevoie de rabdare, nu predici plictisitoare...caci sunt satul de vorbe critice si descurajante. Vreau sa demonstrez ca eu chiar am devenit doctorul care iti pune pe suflet copci. Ca m-am schimbat. Acum vreau sa vad in fata mea multe zile cu soare...caci soarele ma face fericit. Dar acum sunt nori. Nu afara, ci peste mintea mea. Caci gandirea mea e ciudata de cateva zile incoace...in fine, perioade si perioade.
Ce mai vreau acum? Un pachet de tigari, o sticla de cola, popa-as sa nu zic pas la mana asta de poker, multe foi de hartie si un pix bun, asta ca sa iti povestesc despre zilele mele ciudate cu stari psihice schimbatoare si poate ca asa o sa intelegi de ce nu e asa usor sa fi in locul meu...
Poate ca asa nu-mi vei mai fute mie creierii cand te plictisesti, caci doar sti: plictiseala este peseapsa inutilitatii.
Aceleasi sentimente ca in 2010 le am si acum...m-am intors inapoi in viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu