luni, 9 ianuarie 2012

Undeva unde apartin

Imi caut un loc, prin ceata deasa cese aseaza lin pe langa mine...caut, caut, caut. Si nu gasesc. Ma asez jos, deslusind cu greu o bordura. Imi aprind o tigara. Ma fascineaza cum se imprastie fumul in ceata asta deasa. Ma uit cu ochii speriati la cer, un cer albastru ca marea ce este vegheat parinteste de soarele stralucitor la care tanjesc si eu in viata mea.
Cret ca pacla asta nenorocita e doar in mintea mea. Caci imi este cald, al naibii de cald...mai fumez 2 tigari, apoi inchid ochii si atept.
O vad, e superba. O fata cu parul negru ca taciunele si pielea de un crem ciudat. Avea culoarea unui capucino cu spuma putina. Avea niste balerini cam jerpeliti, verzi din cate am reusit eu sa vad. Buzele amri si rosii. Am avut un soc cand a ajuns in fata mea. Devenise blonda, tunsa scurt, imbracata cu o rochie albastra cu flori si incaltata cu niste pantofi cu toc inalt. Buzele ii erau mici si senzuale, acoperite de un gloss fin ce vroia sa ii astupe crapaturile.
O privesc direct in ochii ei cei verzi si o apuc de mana. Avea mana rece si parca tremura...Vroiam sa ii spun ceva dar nu puteam, o priveam direct in ochii. Cuvintele imi veneau in minte dar nu le puteam rosti.
O strang in brate, caci stiu, nu stiu cum, ca mi-a lipsit.
alsfjks;df'lbvgsd'fbnlsd'fjasdkrghrektg!!!!
Si deschid ochii din senin...ceata disparuse si era soare. Langa mine, o busola si un bilet...
"Si tu mi-ai lipsit..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu