luni, 27 februarie 2012

As da orice...

Stii? Cand te-am vazut, am vrut doar sa rad de tine... Dupa un timp, mi-am schimbat gandurile.
Si acum imi doresc sa mai vorbim pana tarziu in noapte.
Vreau sa-ti mai simt parfumul nr. 5, sa-mi plimb mana prin parul tau maroniu si sa-ti mai ating pielea fina ca matasea.
Dar nu se mai poate. De mai bine de 2 ani jumate ma gandesc la tine, desi as prefera sa nu o fac.
De ce? Hmm, pentru ca nu ai fost niciodata sincera cu mine...pana acum.
M-ai lasat sa sper ca dragostea noastra va fi eterna. Cat de mult poti minti?
Abia acum, in al 13 lea ceas, ai fost sincera...Mi-ai spus ca nu te vei desparti prea curand de iubitul tau. Cred si eu, 10 luni...cam mult.
Dar nu te blamez, m-ai lasat sa fiu liber. Acum pot face ce vreau...Dar oare pot?
Pot doar sa-ti spun un lucru, as da orice sa nu ma fi indragostit de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu