sâmbătă, 25 februarie 2012

Povestea Inimii

-Un cappucino vienez si o apa plata, va rog!"
-Unde ramasesem?
-Imi povesteai despre Madalina. Erai la faza cand v-ati despartit.
-Aaaaaaa! Da! Exact, cum spunem... a venit saptamani la rand sa se roage de mine sa fim impreuna, dar nici ca mai aveam chef de ea.
-Si totusi au fost 2 ani...
-Puteau sa fie si 2, si 100, ca raspunsul tot asta era. Am investit mult prea mult in ea. Si deja nu mai era rentabila, daca intelegi ce vreau sa pun...
-Da, te cred.
-Si nici ca am mai vazut-o de atunci.
Defapt, ce nu stie el si nu stie nimeni, este ca dupa un an, am vazut-o. Mai frumoasa, mai eleganta, mai zambareata si sclipitoare ca niciodata.
M-am asezat langa ea, caci eram intr-o cafenea, si m-am bagat in seama ca un nesimtit ce sunt.
Ce nu stiam, este ca avea un avantaj, ii trecuse de mine.
I-am luat numarul, caci am pozat intr-un baiat bun cu care merita sa fi vazut. Am vorbit cateva seri la rand. Deja ajunsesem sa simt ceva pentru ea.
Am reusit chiar sa o invit la mine la un film. Pretexte dinacestea... vroiam doar sa fac sex cu ea.
Lucru ce l-am reusit. Poate ca unele lucruri nu se schimba niciodata.
Dar lucrurile se schimba.
-Pisi, noi de acum ce facem? Ii spun eu imbratisand-o pe la spate si sarutand-ui gatul suav.
-Pisi? Amuzantule. Ne vedem de vietile noastre, nu?
-Cum? Pai, eu te iubesc!
-Ce faci tu? Tu nu sti ce este aceea dragoste. Tu doar crezi ca iubesti. Sau iubesti iubirea, sa folosesc asa o replica mai pompoasa.
-Atunci de ce ai mai venit?
-Esti o partida buna. Plus ca am vrut doar sa ma razbun pe iubitul meu. Tu de ce crezi ca am filmat totul?
Las ochii in jos. M-am blocat. Nu mai sunt in stare sa scot o iota.
-Te pup "pisi"! Imi spuse ea ironic in timp ce iesea pe usa.
-Cappucino vienez si apa plata?
-Ahh, la mine!
-Si cum ma, dupa 2 ani chiar nu ti-a pasat?
-Ce? Despre ce vorbim?
-Despre relatia ta cu Madalina? Esti nebun? Imi spuse el razand.
-Da. Ma scuzi, chiar trebuie sa plec. Datorez cuiva niste ani.
-Bine. Ciudatule. Platesc eu nota.
Si ies in fuga din cafenea. Alerg, alerg de nebun pe strada. Asa cum am alergat 2 ani fara sa-mi dau seama ca am pe cineva langa mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu