duminică, 20 ianuarie 2013

La joaca

    Asta seara scumpo, vreau sa te domin! Sa fiu deasupra ta, sa ma joc cu vorbele, sa te "tzuc" pe nas si sa te mangai usor pe obraz.
    Sunt satul de toate magariile pe care le faci. Azi esti cu mine, maine ma ignori. Cam nasol, nu?
    Cam ciudat defapt. Ca alt fraier n-am vazut...nu frumoaso, nu te-am urmarit, doar s-a facut sa avem drum in acelasi loc, in acelasi timp iar tu nu m-ai observat. Am invatat sa ma ascund bine, caci de cand am inceput sa ne jucam, nu mai fac altceva.
     Ma obsedeaza joaca noastra, aproape ca-mi calculez fiecare miscare. Fiecare replica, fiecare stare, fiecare moment in care iti raspund la mesaj. Dar defapt, stiu si cand scri un mesaj...cand vrei sa mi-l trimiti. Le stiu pe toate, eu stiu tot.
      Sunt in umbra mereu si in fata ta cu 2 pasi. De ce? Eu castig mereu. Iar tu? Tu ai zice ca pierzi mereu. Tu, cel mai bun inamic-prieten al meu. Raul necesar din basmul acesta.
       Jocul nostru, e mai tare ca orice drog. Treci prin prea multe stari.
      Adrenalina? Pisat...Mefedrona, chetamina, amfetamina? Nici macar jumate din senzatii...Alcool si iarba, doar preludiul unei planse din joc.
       Sex murdar, certuri dulci, lucruri de genu.
       Cel mai frumos e cand ne ignoram, caci telepatia se joaca cu noi. Vorbim fara sa vorbim, caci eu sunt in mintea ta, tu esti in mintea mea, frumos nu?
       Ai zice ca defapt noi 2 ne iubim. La nivel telepatic...caci in rest noi ne scriem povestea pe taste. Omul mileniului 3 asa iubeste. Din spate, mereu din spate. Fara curaj, fara incredere de sine, fara logica si mai ales fara minte.
        Ma fascineaza toata joaca noastra. Stiu aproape totul despre tine, cand "POC!" imi arati ca defapt nu stiu nimic. Am uitat sa-mi incep eseul cu "A fost odata...", dar n-a fost, inca este. Si eu sunt un jucator, dar tu cam esti antrenor secund sau preparator fizic.


( 20.01.2013 inca putin si castig)

Un comentariu: