vineri, 1 octombrie 2010

Cand boxele rasuna

"Bum!Hee!Bum!Hee!Bum!Hee!"...Sunt acolo,ii simt,ii aud...pe mine ma vor,vor sa ies acolo si sa isterizez multimea,sa creez atmosfera.Incerc sa ma linistesc...nu pot.Iau seringa de pe masa...stiu ce am de facut cu ea.Beau o ultima gura din sticla albastra de pe masa...o iau cu mine si incep sa pasesc usor usor spre scena...M-au vazut,unii dintre ei m-au simtit,incep toti sa tipe,deja e o nebunie totala.Ma uit in stanga,dreapta,centru toti au mainile in aer striga"Tasha!Tasha!Tasha!"...Iau microfonul...inghit in sec si le zic"Bunaseara Constanta!!!"deja s au isterizat la maxim...ii fac semn lu Adi sa dea drumu la negativ.Adi imi observa semnul discret si se pregateste...i-am zis sa numere pana la trei pana sa dea drumu...1."in seara asta va vom prezenta cea mai noua prietena a noastra"2."Ea este foarte frumoasa...si se numeste Tasha!"3!!!!!! Boxele duduie,multimea e in delir,iar eu bat din palme pentru a crea atmosfera.Toata lumea danseaza...Este incredibil,niciodata nu m-am mai simtit asa.Sunt in Constanta in orasul meu natal,aici sunt foarte iubit,sunt in club "ZooM",clubul meu preferat.Am mai cantat aici de multe ori,dar asta seara e ceva special...ieri am fost numiti trupa cu cele mai multe albume vandute anul acesta.Noul nostru hit"tasha" a reusit sa isterizeze o lume intreaga.Pana si cluburile din strainatate ne-au adoptat piesa.E clar...suntem foarte iubiti.Am reusit sa cant toate cele 6 piese...ma simt eliberat.Si in aceasi timp slabit...plec in cabina.Totul se invarte cu mine...si deodata totul devine negru.Am deschis ochii,parca plutesc,ma vad pe mine.Sunt pe prima pagina intr-un ziar...incerc sa ma descifrez titlul.Titlu"Tasha l-a dat gata!" Subtitlu:"Solistul trupei FP,a fost gasit mort in cabina sa dupa concertul din clubul Zoom".Cauza decesului:"Supradoza de metadina,amfetamina si heroina..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu