vineri, 1 octombrie 2010

Uma noite de amor...a Copa Cabana...

Ritmuri de samba imi pentreaza urechile...oare ce e?ce se intampla?Deschid ochii,vad cerul...e negru si e plin de stele,inseamna ca e seara.Incerc sa ma ridic,dar nu pot.Ma simt greoi...intorc capu si o vad...e frumoasa,isi tine mana pe pieptul meu,iar parul ei este plin de nisip...Nisip?de unde nisip?ahh daca mi as putea aminti ceva...In sfarsit reusesc sa ma ridic de jos.Stau in picioare,sunt in short si papuci,imi zaresc tricoul...apoi sapca.Le pun pe mine,apoi ma uit la fata misterioasa care dormea langa mine.Deodata un sunet placut imi atrage atentia...muzica ritmata,placuta,melodioasa.Seamana cu samba...defapt chiar e samba,am crezut k e doar o halucinatie provocata de mahmureala.Dar nu,oare sunt unde cred eu ca sunt?Cred ca da,sunt in Rio.Frumusetea ce dormea asa de gingas langa mine se trezeste...si imi zice"Bom garato como voce se sente?"...Ahhh!Chiar sunt in Rio.Am ramas blocat...ce sa i raspund,defapt ce mi a zis...mi a zis"buna pustiule" deci e mai mare,asa ca am sa i zic"Boa kerida,fiz ontem a noite?" cel putin asa aflu si eu dc am dormit pe nisip..."Keriduu,nos amavamos a areia quente"...WaW!!am reusit ceva frumos aici,ii intind mana...mi o apuca,o trag sus,o iau in brate,o sarut si apoi ii ating parul ud si ii mangai obrazul...are o piele atat de fina si ciocolatie...TZZZZZZZZZZRRRRRRRRR!!!!ahhh un zgomot infernal imi disturba linistea de pe plaja...nu e defapt alarma de a ceas...se pare ca totul a fost un vis...ma duc la calculator si imi dau seama ca tocmai adormisem ascultand o melodie....http://www.youtube.com/watch?v=NAI0CuAUtfM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu