sâmbătă, 14 noiembrie 2009

The Day That Never Comes

Era o zi de joi sau de luni,nu mi amintesc prea binee...ideea e ca a fost desii nu as fii vrut sa fie.E vara...afara e frumos,umblu doar in bermude si tricou si ca in fiecare vara fluturii zboara,desigur in stomacul meu...Nu stiu daca e de bine sau de rau,sper ca macar de data asta fluturii sa nu se dovedeasca a fii niste "molii".M am indragostit de o fata blonda,frumoasa si gingasa ca o lalea,iar cand soarele ii radiaza prin blondu i par este si mai frumoasa.De doua zile ma chinui sa i spun cat de mult o iubesc si cat de mult vreau sa o am langa mine,iar seara cand pun capul pe perna sa o visez cum imi spune "te iubesc" si ca ea va fii mereu "Ingerul meu cu ochii de demon", numele ei este ALINA,sta la doua strazi de mine,o stiu de cand aveam 3 ani dar abia acum dupa 11 ani am realizat cat de frumoasa este.....nu am spus nimanui ce simt eu pentru ea,nici macar lui Cata,ce l mai bun prieten al me,ne stim de cand ne am nascut,lumea ar zice ca suntem gemeni,ne am nascut pe 24 August,eu la 23 55,el la 23 54,teoretic e mai mare,nu am cum sa i spun lui,el o iubeste inca de vara trecuta,desii i am zis de nenumarate ori ca nu merita,fiindca "o arde" cu golani mai mari.Acum il inteleg,ce conta?....sentimentul e prea puternic,simt ca il mint daca nu i spun,asa ca in urmatoarea zi am hotarat sa i spun....a fost socat,nu am mai vorbit o saptamana.....acest razboi rece a continuat...pana intr o seara cand...chiar ne am batut,urat de tot,a fost foarte greu sa trecem peste asta.Pana in acea seara cand am mers afara sa iau o gura de aer......merg pana pe "BIRUINTEI" sa vad cine e afara,il vad pe cata pe jos cum se bate cu Viktor..ciudat,Viktor e vecin cu noi,eu stau la etajul 3,Cata sta la 2 si Vik sta la 1,suntem la aceeasi scoala,ne plac aceeleasi chestii,poate va intrebati de ce se cearta?care e tema?e simplu,Alina,Vik se saruta cu Alina cand trece Cata pe strada si ii vede,se enerveaza pe Vik si ii da o bucata,Vik riposteaza si il pune pe cata jos,aici intervin eu si ii dau o bucata lu Vik,in final iese un macel....mai ceva ca la "poarta alba",totul s a lasat cu mult sange si multe vanatai,nimic neobijnuit.....pana acum,ceva lipsea,Alina,a plecat probabil multumita...a facut 3 fraieri sa se bata pentru ea,ce si mai putea dorii....din acel moment am jurat ca nu ne vom mai bate pentru o fata si ca nimic nu va sta in fata prieteniei noastre,urmatoarea data in care ne vom bate,din acea seara am numit o "the day that never comes" si nu a mai venit si speram ca nu va mai veni...sunt mandru de mine si de ei pentru ca am reusit sa trecem peste acest moment.
Dragostea,este un sentiment puternic,dar prietenia este o legatura,care nu poate fii distrusa de dragoste.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu