joi, 12 noiembrie 2009

Pai da...

Asa,asta seara am inspiratzie,manat si de noua mea amica,Andreea pe care am intalnit o in statzie la 102(Constanta:X:X)in timp ce asteptam un prieten:)).Cum spuneam ma chinuie talentul dar totusi as vrea sa scriu o mica poveste.....ea se numeste...nici nu are un nume,cred k am sa o numesc "Tehnici noi de agatzat"=)). TEHNICI NOI DE AGATZAT de mine Azi e luni...iar a sunat ceasul tarziu.Ma uit la "orologiul"meu de la "rolex" si imi dau seama k e deja ora 8 fara 10.Eu deja trebuia sa fiu la scoala....naspa,nu eram.Ma imbrac repede in blugi si tricou si desigur cu NIKES S in picioare plec linistit spre scoala...... In curtea scolii vad o tipa....foarte "buna" frate, sau asta era doar parerea lui Robert,colegamiu,care a avut o singura prietena in toata existenta sa,sora lui stanga=))dar totusi ca sa nu l dezamagesc ma duc si intru in vorba cu ea. EU:Salut,ma cheama Flavius,m am ratacit,ma poti ajuta?
tipa:Marsh!!ma ,cu mine nu ti merge. Eu:Dar chiar m am pierdut si credeam ca ma poti ajuta:))(de unde frate=))) tipa:Vezi sa nu...saracutul de tine,ai ramas ca un caine prost pacalit de pisica. EU:Mersi mult... mi ai fost de mare ajutor........ma intorc cu capul plecat spre Robert si ii zic:Man,cum o cheama?
Robert:Deea,cu doi de "e"
EU:Bine si eu sunt flaviuss,cu doi "S".
Merg linistit in clasa,am romana,nu mi- o pot scoate din cap pe Deea,oare e ceva ne inregula cu mine sau cu ea......cu ea stiu ce nu e in regula,este foarte frumoasa iar "vrajeala" mea nu merge
Profa:FLAVIUUUUS! EU: Da,faaa!adik da doamna profesoara? PROFA:La ce te gandesti? Eu: la oi...... toata clasa:=))))))))))))))))))))))))) PROFA:Aha,4. EU:4 ce? PROFA:NOTA 4. EU:Ink unul? PROFA:Inca 2 dak nu taci.
In fine au mai trecut cateva zile si eu tot la ea ma gandesc,in final imi iau inima in dintzi si merg cu un buchet de flori la 9 Z(clasa lui Deea,cu doi "e") si tot ce primesc este o palma de la Deea si o bataie de la Emi,iubitul ei........PS:sa nu va indragostitzi nici o data de fetele care au iubit:|

Un comentariu: