duminică, 15 noiembrie 2009

Vechiul amfiteatru

Ehehe,in seara asta sunt putin melancolic...mi am adus aminte de un loc special.Amfiteatrul din parc....acolo am simtit iubirea adevarata pentru prima data.Acolo am fost cu Gabi(Gabriela)la prima noastra intalnire,am pus o sa mi scrie o scrisoare despre ce simte pentru mine la miezul noptii,aceeasi chestie am facut o si eu:D.Nu mi mai amintesc ce am scris pe aceea hartie,doar pentru ca am vrut sa uit,dar in urma cu 3 luni stiam cuvant cu cuvant,virgula cu virgula,punct cu punct.....Ne am intins pe iarba,ne am imbratisat,ne am sarutat....iar scrisorile le am ascuns sub un pod,sperand ca in urmatorul an sa venim sa le citim,daca vom mai fii impreuna.....aceea zi nu a venit,din pacate.Dar raman in continuare clipele frumoase petrecute la amfiteatru,atunci am simtit cu adevarat ca pot zbura,acestea raman intiparite pe peretii tociti de timp al vechiului amfiteatru de langa ghiol,de acolo ai o imagine superba in fata ochilor,pasarile care isi iau zborul,barcile ce "curg"incet pe apa si multe altele.Multe amintiri frumoase am avut la amfiteatru,de aceea e ca un bun confident pentru mine,el stie ce am simtit si ce au simtit altii pentru mine dar nu mi va zice nici o data....din pacate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu