vineri, 13 noiembrie 2009

La scoala:)))

    E dimineata,sunt cu bunul meu tovaras Jack in drum spre scoala. Ne cam doare la pula ca e 8 dimineata si deasta,pe drum agatam niste fete(Maria, Ioana ,Alexandra, Cristina).
    Ajungem cam tarziu la orele de Romana,unde facem o ampla conversatie cu "Mos Craciun". Ai dracu baieti rai ce suntem. Ca sa vezi, vine ora muzica,unde prede doamna Lamborghina Asfaltina(cu 500 euro,vorba lui raul"Te fute asta de te rupe"). Noi o respectam ft mult,ba chiar ii facem si complimente:
Raul:Faaaaa!N am stiut sa fac problema 69.
Asfaltina: Aoleu,ma flatezi cand imi spui faa,pai sa vedem ce n-ai stiut?
Raul: Pai nimic......vroiam doar sa vad cum raspunzi la sefu tau.
Asfaltina:Aaa,bine. Da pot sa-ti sug pula dupa ore nu?
   Nu mai comentam...
 In sfarsit,  la sport in loc de apa bem bere,suntem baieti simtiti,lasam fetele sa intre primele(prietenii stiu dc)
Suntem silitori ,invatam la sport, facem halberism, sticlism,etc.etc.Ne place sa ascultam muzica buna:inna,dj rinno,djnelu, intr un cuvant?FORTA GUTA,FORTA MANELE. Ne place sa ne facem prieteni noi, baietii de la SECTIA 5.Sunt de treaba....nu ne bat asa de tare=))),colegii nostri sunt smeen( sa le trag la muie),mint in continuu la ore atunci cand profii spun:"Cine mi-a pus guma pe scaun?" si ei dau vina pe noi...si tot ei se mai intreaba de ce ii batem...pai cum de ce? DEGEABA:))).
    Primim palme de la fete cand trecem pe langa ele,pentru ca nu inteleg ca din greseala le am pus piedica,dar ce sa faci,n ai cu cine.
    Dupa ore e frumos tare, abordam babe: Raul:Sarutmana!!v a venit pensia? BaBa:Nu maica.....Eu:si cand va vine?......k sa stiu sa vin s o iau". Ce mai bem din banii lu mamaia asta:)))
  Despre scoala numai de bine, sa traiasca familiei ei, ca luam BAC ul cu shpaga....


Asa,prin cele compuse mai sus rezulta ca textul apartine eului liric(si este un pamflet si trebuie tratat ca atare)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu