joi, 23 iunie 2011

Aroma de cafea

Este 6 fara un sfert dimineata. Cred ca am dormit cam 5 minute in seara asta. Lipsa somnului si a chefului de a sta pe o canapea rigida si rece ma face sa incerc sa scriu.
A trecut exact o saptamana de cand am luat vacanta dar eu nu simt asta. Nu simt ca e vara. Poate doar simplul fapt ca in exact 30 de zile de acum voi sarbatorii 16 ani de viata.
Inca nu simt bucuria verii. Nu simt cum razele soarele imi coloreaza pielea alba. Nu simt nimic.
Astept o cafea cu lapte pe stomacul gol, poate...poate ma trezesc din amorteala asta morbida in care ma aflu acum.
Ma gandesc si incerc sa gasesc un cuvant care sa ma defineasca in acest moment. Haos, cred ca asta este cel mai potrivit cuvant. Sunt nedormit de zile insir.
Un vinovat? Cred ca regimul nesanatos al meu de viata si...si nu stiu parca mai este ceva. Ceva ce ma tulbura, nu stiu exact ce. Nu-mi prea pot da seama. Am crezut ca in scurta vacanta pe care mi-am luat-o am reusit sa-mi gasesc un echilibru. Dar poate nu este vorba de un echilibru, poate "karma" vrea sa nu fie liniste in jurul meu. Poate ca daca voi incepe sa cred si in "moksha" ma voi reincarna in trupul unui calugar linistit.
Ca o incheiere seaca, ma duc sa incerc sa dorm , caci m-am plictisit la calculator , macar o ora ar fi bine sa dormitez si eu. Dar e greu sa dormi pe o canapea tare acoperita pe jumate de un shau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu