joi, 13 octombrie 2011

Mai eu ca niciodata

Ma uit pe pereti de ceva vreme facand un exercitiu de imaginatie " Cum ar fi daca...".
Cum ar fi daca noi 2 am fi impreuna acum? Hmm, cred ca ar fi amuzant. Cred ca am sta pana la rasarit vorbind despre vietile noastre, despre faptul ca suntem complementari, ca zodiile se potrivesc, ca iti plac ochii mei, ca iti iubesc zambetul, ca ma indragostesc de tine in fiecare zi din ce in ce mai mult. Mama ce frumos arata in teorie.
In realitate, e cam naspa.Ca desii zambetul tau imi insenineaza ziua, nu am curaj sa vin la tine. Ce fraier sunt...si asa ne vedem din an in paste...ce as avea de pierdut daca as trece pragul de "Buna! Ce faci?". Adevarul e ca imi lipseste curajul. De ce? Pentru ca imi e frica de ceea ce se intampla acum cu mine.
Daca imi amintesc eu bine, la ultima discutie cu "mine" trasesem o concluzie, ca urasc dragostea.
"Ba esti ratat? Urasti dragostea, dar totusi scri despre ea." Ciudat nu?
Dragostea arata atat de frumos in teorie, e ca un cadou de craciun, frumos impachetat si, legat cu o fundita rosie. Parca te ademeneste sa il deschizi, iti trezeste curiozitatea cand il vezi.
Dar la mine nu tine. Nu sunt curios si nu ma admeneste sa il deschid. Nu ma intelege gresit, nu te fac urata, ba pentru mine esti cea mai frumoasa. Vaaai, cat de fals a sunat asta.
La cate tepe mi-am luat nu prea imi vine sa fiu deschis cand vine vorba de dragoste.
Hmm, naspa nu? Da, e naspa. Ce sa zic ma mai gandesc...si poate maine va fi altfel.
Si totusi cum ar fi daca maine te-as lua in brate pe neasteptate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu