marți, 21 august 2012

Chirie

  E ceva colo ce nu-mi da pace. Parca esti tu, parca e alta. Bag o nota din chitara si un pahar de vin. Unu, sau unu dupa altul nu mai stiu.
  Am auzit ca raspunsuri sunt in pahare pline, si deasta le-am golit...injurand ca am trait o minciuna.
  Realitatea doare...si nu ai mereu la tine analgezice. As da "off" tuturor acum.
  Vezi tu...asa ma simt eu mai mereu. Aroganta, demnitate, indiferenta, "exterior" de otel...dar sunt gol pe dinauntru. Mai greu de inteles, dar sti cum se spune si in cantec " Inima mea nu cere chirie, asa ca vino cand vrei tu si stai cat iti place tie", de preferat mai repede. Si poate ca am plecat eu...dar poate ca nu trebuia sa ma lasi sa plec. Ti-am zis ca sunt confuz, dar poate ca asa esti si tu...si ar fi trebuit sa fim confuzi impreuna.
  Alcoolul iar mi-a devenit prieten. Caci doar asa mai am viata in mine...am zis ca m-am facut cuminte...imi bag pula, doar asa mai simt si eu ca zbor.
  Dragostea e de cacat si nu e de mine. Mai bag un pahar si o tigara...merg sa dorm, poate in mortii lor de vise cretine o sa reusesc sa le fac cum vreau eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu