joi, 30 august 2012

Un vis

  Imi amintesc ce visam acum ceva timp. Ca o sa le cumpar alor mei o casa frumoasa undeva pe Coasta de Azur, o masina jmechera si toata garderoba Hugo Boss...acum ma gandesc doar la mine.
  Realitatea mi-a dat 2 drepte direct in mufa. Oamenii se gandesc doar la bani...bani sunt doar hartii. E trist acum ca aceste hartii ne conduc si ne ofera un loc in societate.
  Sa ma pis pe ea de viata, ca m-am saturat sa ploua pe strada mea. Oricat as incerca sa dau gandurile triste la o parte, NU POT!
  Ma uit la fratii mei, cat s-au schimbat. Dintr-o trupa de pusti am ajuns mitraliere. Am crescut, poate prea repede...candva ne ajungea un pachet de kent lung si o sticla de fanta la 2...Acum daca nu e dunhill alabasru lung e de cacat...
  Maturizarea e trista. Imi doresc sa dau timpul inapoi cu vreo 2 ani...nu conta ca era zi sau noapte, eram la centrala sau teren, cu glume de oscar si vise de "Caen".
  Conflicte? Nici nu ne inchipuiam ca ne putem certa, sau sa umbla cu altcineva. Daca nu ne sunam 2 zile atunci era clar ca unul din noi avea o problema...
  Sunt pierdut acum printre multe vrajeli si imagini false despre oameni.
  Macar sunt cu aceiasi frati de acum 2 ani...si ce este frumos e ca au venit si altii. Trupa de mitraliere si-a luat munitie mai multa, caci suntem singuri impotriva tuturor.
  Plus ca sti cum e,  "orice belea trece, cand o imparti la 10" si o uzi cu un 20,5 si niste cola rece.
  Azi am aruncat un sac de amintiri. Caiete si foi scrise de mine, scrise acum ceva ani. Mi se pare ca a trecut o vesnicie, dar abia au trecut 2 sau 3 ani.
  Nostalgia m-a luat de mana, si ne-am plimbat frumos in prima mea pereche de "vanss", cand pletele mele crete faceau senzatie.
  Mi-am amintit de fiarele ce le purtam in gura, doar ca acum dintii mei sa fie drepti. Imi bag pula imi e dor de vremurile trecute...baieti de nota 10, imbracati de nota 5.
  Imi e frica. De viitor, de oameni, de sentimente si de faptul ca peste un timp imi voi pierde fratii la care tin atat de mult.
  Dar momentan...Alex m-a sunat sa-mi zica ca o punem de un gratar la el. Am sa ma bucur asa de mult de moment...si promit ca ma chinui sa uit gandurile rele.
  Desi realitatea, e o curva proasta, poate de data asta o sa o fut eu.
  Vorba Doctorului "Viaţa mea în strofe/ Unele amuză, altele dor".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu