luni, 6 august 2012

Cum am crescut?

  Am crescut printe vise ciudate, sentimente frumoase, pline de culoare...sticle goale, tigari palmate sa nu ne vada mama. Am crescut uitandu-ma la desene animate, invatand engleza, si tehnici de "Kunf Fuuu".
  Am invatat sa ma apar in spatele blocului, fiind cel mai mic printre atatia lei imi era greu sa plec fara obrajii plansi.
  Imi e dor acum de patratica sau baraj...de mingile alea urate din cauciuc care ne lasau urme pe spate...
  Pe atunci nu stiam noi de armani, d&g sau alte cacaturi de genu...noi eram fericiti cand primeam cate o haina din "Doraly".
  Am crescut cu un singur drum la Mc...si cu pizza de 2 ori pe luna.
  Imi amintesc cum incercam sa ne dam jmecher ca stim sa bem, doar ca cei mai mari sa ne primeasca in gasca lor.
  Iernile ni le faceam asa cum vream noi. Oameni de zapada, inalti de 2 metri, bulgari, gheata, capete sparte...si apoi caldura din scara. Patinaj artistic pe lac...sedinte de pescuit la copca.
  Erau vreamea frumoasa, zilele erau ale noastre si le faceam asa cum vroiam noi sa fie...parca imi e dor acum de zilele uitate de mult.
  Atunci eram sincer, acum nu sunt. Atunci eram eu, acum nu stiu cine sun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu