miercuri, 6 iulie 2011

3 regi

Te intrebi de ce ma port asa? Pai deja imi vad viitorul transformat in scrum...scrum presarat intr-o sticla aruncata pe mare.
Poate cineva ma va gasi candva...Poate cine stie setea mea de putere, de afirmare si de a face rau oamenilor se va potolii. De ceva timp le ascund, ma scufund in sticle goale si chistoace murdare.
Asternuturile mele sunt patate de pacatele zilnice ce ma fac sa-mi pierd echilibrul...sau poate am baut prea mult...
In starea asta de visator ma gandesc la o triada. La 3 regi ce ar putea sa conduca o tara, o armata sau o revolutie.
Eu sunt unul din ei...Viata mea se imparte intre adevar si dreptate, minciuna si deziluzie, adevar si provocare. Poate ca ce-ti spun azi nu este valabil si maine. Sunt ca nasul iti fac o oferta de nerefuzat.
Mi-e scarba de sistem, mi-e scarba de oamenii care se fac ca muncesc. Eu muncesc 12 ore pe zi... Ce fac? Ma gandesc cum sa scriu ceva, ma documentez, am grija de ai mei caci daca nu o fac eu cine sa o faca?
Presiunea este mare, aproape ca cedez...dar am realizat ca sunt atat de puternic incat un simplu"Bravoo! mergi inainte!" pe care te doare gura sa il zici ma face sa merg inainte. Dar sunt oameni(putini la numar) care imi spun asta. Pentru ei merg inainte, pentru ei scriu, pentru ei vreau o tara mai buna.
Vreau ca peste ani copilul meu sa nu gaseasca droguri in magazine, sau tigari ieftine si bautura de 2 lei usor de cumparat. Nu vreau ca el sa repete greselile mele sau sa faca altele mai mari.
Nu vreau ca el sa se gandeasca la sinucidere asa cum am facut-o eu...Vreau ca el sa fie ceea ce eu nu pot sa fiu...un copil normal. Nu vreau ca el sa fie singur la joaca si singurul care cand vede o fata sa nu se gandeasca la sex...Poate copiii celor 2 frati ai mei vor fi ca el. 3 regi, 3 oameni cu acelasi sentiment...
Acum totul doare, dar o sa plec caci sunt obosit si vreau sa las fiorul asta afara....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu