luni, 22 noiembrie 2010

De-a v-ati ascunselea cu ura...

O vad...uite-o.Vine spre mine.Ma ascund,nu vreau sa ma vada...Daca ma va vedea va intra mine.Ma va coplesi,va fi oribil.O sa ma controleze,sa-mi intre prin artere,vene,ventricole si sinapse.Ohh,ma simte,se rasuceste brusc.Ma las pe burta si incep sa ma tarasc sub pat.M-a pierdut.Iese din camera.Mi-e frig.Pacea zace dezbrata pe gresie...A prins-o.Ura a cuprins-o si a coplesit-o.Vreau sa ies de aici,sa o confrunt,dar mi-e frica.Mi-e asa frica,nu vreau sa fiu singur...si incep sa caut si caut dragostea in mine.Si tip,si incerc sa o gasesc si deodata aud"Vrei sa ma gasesti?Mai intai trebuie sa ma meriti."si cad in genunchi si vars o lacrima...si spun"Ai sa regreti..."si plec.Si o vad,o chinuie,o maltrateaza,iar eu deja nu mai suport.Si ea ma simte,sange proaspat iesit in valuri din proaspata-mi rana deschisa in inima.Si se intoarce si eu fug,si ma ascund in negura noptii.Dar ea simte,si atunci am renuntat,am aruncat dragostea pe geam ca pe un gunoi si am zis"Fac orice ca sa castig!".Si m-a pierdut,iar eu am mers la pace...Am luat o in brate si i am zis"Tu draga mea in seara asta ai suportat prea multe...(o invelesc lin cu o patura)lasa-te usor pe mine,si culca-te,gandeste-te ca sunt eu aici sa lupt pentru tine si nimeni nu-ti va mai face rau,hai inchide ochii si intra in lumea viselor,o sa te linistesti..."iar pacea imi zice"O sa ma linistesc cand m-oi trezi acasa..."cad pe ganduri,nu stiu ce sa-i zic si incerc sa fiu sincer si-i spun printre buzele-mi crapate"Tu esti acasa,esti aici unde ar trebui sa fie dragostea,dar pe tine nu am sa te arunc ca pe un gunoi caci nici tu nu o sa o faci cu mine."Si adoarme si o las si plec...Gasesc ura si vreau sa o confrunt.Ma vede,am pierdut runda dar nu si jocul.Si ii urlu din rasputeri ca nu o sa castige niciodata,si ma cuprinde in bratele ei reci si imi spune"Esti sigur?Eu mereu castig..."si incerc sa ma zbat dar nu reusesc...ma mangaie pe obraz,vrea sa ma sarute...ii zic sa moara ca m-a scarbit.Si ma intreaba cu un zambet ipocrit pe buze"Esti sigur ca nu vrei sa faci dragoste cu mine?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu