luni, 29 noiembrie 2010

Lumea minte

Hmm!Adevar?Oare exista cineva care-l poate spune fara sa intampine vre o bariera?Va spun sigur...NU!Adevarul e ceva relativ,il spunem daca vrem si niciodata atunci cand trebuie...Eu incerc sa spun mai nou mereu adevarul,dar nu mereu reusesc...am remuscari...Am citit pe un blogg ca daca minti dormi seara mai bine.Ce perfect ar fi fost sa fie si adevarat!Eu dor mai bine seara daca spun adevaraul...dar nu reusesc.Un prieten chiar m-a intrebat o data"Ba shaule tu cum poti sa dormi noaptea?""Dar cine pula mea a zis ca dorm?"i-am raspuns...Minciuna nu este un somnifer pentru mine,este o povara...Mi-as dori ca tu draga mea,sa-ti dai jos masca,sa te dezbraci de costumul de actrita si sa spui adevarul...sa-mi spui de ce azi ma urasti si maine ma iubesti,sa-mi spui de ce iti minti sufletul...Stii ca mine nu ma poti minti,te citesc prea bine.Dar tu continui sa te joci cu mine...joaca-te ca te joci cu focul.Te ascunzi in spatele unui "paravan" si de acolo vorbesti ...dar oare nu va veni o vreme cand vei lua o forma umana si va trebui sa-mi spui adevarul?Spui ca "lumea minte",dar nu tu ai creat-o?Ooo ba daa,tu ai creat-o zeito,deci tu minti...Eu te astept,am timp,mai ales ca acum fac din noapte zi,te astept la o cafea...Vreau sa-mi explici de ce m-ai facut asa diferit...de ce nu mai alsat un iubitor al minciunii?Nu era mai simplu?Eram unul din lacheii tai,dar asa iti sunt cel mai mare dusman...Eu nu te preaslavesc zeita destin,eu te urasc...Fi-ti frica,caci curand vom refula.Eu si cei cativa ca mine...Si atunci te vom subjuga...Si inca ceva draga mea,iti dau posibilitatea de a te preda...De a face ce e bine,caci te cunosc,ai zile in care ma iubesti si stii ca putem cadea la pace...Te astept,dar cred ca inutil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu