joi, 25 noiembrie 2010

Lasa sa curga...

"Hai bea!Crezi ca o singura inghititura iti e de ajuns sa-ti potoleasca pofta?"."Normal ca nu,stii doar ca beau fara frica"...O voce interioara imi spunea"Bea,da-l shut si o sa te calmezi,apoi te duci la ea si va distrati.".Si l-am baut,apoi am mai baut unul si inca unul.Am baut o sticla,eram fericit,dansam,apoi vine el si-mi zici"Misca jegule afara!".Orbecaind prin fumul gros incercam sa realizez ce s-a intamplat.Ajuns afara incep sa ma simt rau.Ajung la un pom si am inceput sa vomit un suflet si ma intreb de ce a trecut fericirea.Ma uit la el si ii zic"De ce ma urasti?De ce nu ma lasi sa fiu fericit?".Uitanduse cu jena si sictir in ochii mei imi spune clar si raspicat"Daca te uitai in ochii ei te urai si tu..."...o tacere palida se lasa,ma uit in stanga,apoi in dreapta si o vad.Pleaca trista.Fug.Incerc sa o ajung,sperand ca nu e prea tarziu...dar era.Si nu am putut face nimic.M-a facut...alcoolul a fost mai puternic de data asta...Intru inapoi si cer o sticla din lacrimile lui Ovidiu,sperand ca macar lui sa-i pot spuna pasurile mele.Si toti ma intreaba"M-ai duci?"si le-am raspuns"Lasa sa curga si sticla sa planga!"...si ei s-au conformat pana cand...cand am vazut negru si nu am mai simtit nimic.Si acum plutesc si totul e alb in jur...si rece,si sunt singur.Vad o lumina,si o foaie dintr-un ziar..."Sticla a plans prea mult si acum noi te plangem pe tine...",dar asta e mama,si...o voce de sus imi spune sa ma linistesc,si le-am zis"Ma linistesc cand ma trezesc acasa!"si..."Sunt acasa?",da sunt,am avut cel mai negru cosmar al vietii mele...ma duc la mama si o strang in brate si ii spun ca o iubesc.De data asta am scapat,dar oare voi rezista si data viitoare cand va plange sticla prea mult?...Si ma gandesc,si ma gandesc si realizez ca nu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu