miercuri, 10 noiembrie 2010

Aici sunt eu

Aici sunt eu...nu am ales sa fiu aici,aici mi s-a dat un loc,cu un scop,probabil.Aici suntem corecti pentru ca stim ce inseamna nedreptatea,aici daca suntem loviti,lovim si lovim al dracu de tare.Dar nu lovim imediat,asteptam momentul potrivit.Aici asteptam vremuri mai bune,care speram sa vina cat mai curand.Aici mai vine cate o fata si pleaca dupa ce ne imbata,cu sentimente iar mahmureala este dulce si amara in acelais timp.Dar toate ne promit ca nu o sa isi bata joc de de toate acele momente.Aici nu se asculta,se simte...Stiu ca nu ma vei intelege in totalitate,dar nu am sa stau sa-ti explic.Aici suntem noi,oamenii cu caracter,oamenii care merita tot ce au si au muncit pentru ele.Aici suntem noi,gelosi pe cei care o ard prin cluburi consumand bauturi ce se servesc cu umbrelute si cuburi,pentru indiferenta lor fata de tot si pentru ca ei cred ca i se cuvine totul.Aici e bine cateodata.E cald de cele mai multe ori,dar nu din cauza caloriferelor ci din cauza sufletelor noastre calde.Nu-mi place locul in care sunt acum,asa ca trag,zambesc si spun,ca nu o sa fiu aici mereu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu