marți, 23 noiembrie 2010

Muza din mintea mea

“Well,modul in care faci fata la lucruri,momentele tale de nebunie,obiceiuri,sentimente,gandire, modul cum porti o conversatie, felul tau de a fi,totul,reprezinta o personalitate,personalitatea ta. Esti matur pentru majoritatea baietilor de varsta noastra, esti rational si analizezi de cele mai multe ori,gandesti ceva inainte sa scoti pe gura in situatiile serioase si nu ti-e frica sa simti… chiar daca atasamentul vine greu and stuff,nu esti ca multi papalapte carora le e frica sa se ataseze and stuff,gandesti la rece de cele mai multe ori,esti pasionat de ceea ce-ti place, si nu te lasi deviat de la placerile tale. Esti o persoana sufletista,iti pasa uneori mai mult de prieteni decat de tine ,esti fericit cand vezi ca cei din jurul tau sunt fericiti si ai o stare de bine cand ajuti pe cineva si nu astepti la schimb cam nimic...”.O tacere sumbra acopera intreaga camera…ne privim in ochi si tacem.Deoda”Dar eu?eu ce sunt pentru tine?”

“Tu draga mea esti…esti flacara ce-mi face inima sa bata,vocea din mintea mea ce-mi spune mereu”hai ca poti mai mult!”,muza ce ma indeamna mereu sa scriu.Tu esti totul pentru mine.Cuvintele sunt de prisos pentru a-ti spune tot ce insemni tu pentru mine.Lasa-ma sa-ti arat.”

Si o strang la piept si o mangai pe cap…o iubesc,ea ma cunoaste cel mai bine,ea stie tot.Si isi ridica fruntea si face ochii mari…stie ca nu-I pot rezista,ea e viciul meu…o sarut si ii soptesc usor la ureche”Te ador nebuno!”.

Fumul ce ne inconjoara se ridica lin la cer…un nor amagitor inconjoara camera.Ea doarme linistita,desii stie ca 40 de mii de demoni asteapta sa atace din coltul camerei,dar ea stie…Stie ca eu sunt langa ea si ca nimic rau nu I se poate intampla,caci dragostea ce i-o port e mai puternica.O privesc si zambesc cand vad cat de gingasa si dulce este cand doarme…Imi aprind o tigare,trag si suflu incet spre tavan….Ma uit la ea si cad pe ganduri…Nu pot sac red cat de mult a suferit,cat a indurate si totusi…si totusi ea e la fel. Iar eu…eu am prea multe pacate,multe seri patate. Le-am tatuat pe toate pe spate…dor toate si ma ajuta sa nu uit cine sunt si ce am de facut…Si sting tigara si ma intreb “Oare viata mea se regaseste intr-o lume plina de tigari stinse?”si cad pe ganduri…

Si atunci se trezeste.Imi sopteste incet”M-am plictisit…”,o sarut…Ii las vantai pe buze.Se ridica,ma mangaie,ma saruta pe gat…si ii zambesc,caci ea mi-a lipsit…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu