luni, 27 decembrie 2010

Eu,tu si o mie de cafenele

"-Domnisoara!Domnisoara!Mai aduceti aici 2 cafele,va rog!"."Eu ma pierd cu tine prin cafenele.Aici imi fumez eu zilele.Si credema draga mea ca ingerii aia draguti de care intrebi tu ii tin ichisi in pagini.""Haide Octavian,fa-mi o declaratie de dragoste...""Vrei sa-ti fac o declaratie de dragoste?Tu esti cafeaua mea din fiecare seara...""Dar eu vreau sa fiu ceva mai tare...""Ahh,nu nu esti ceva mai tare.Nu-mi plac etnobotanicile.Sunt dependent de vise,dar nu de substante ce produc "vise".""-Ahh!Domnisoara!Domnisoara!Ne faceti si noua nota va rog?""Haide draga mea,sa mergem!Caci in seara asta n-am somn,dar am cafea si n-am ce face cu ea.""Dar Octavian eu vreau sa ne plimbam de nebuni...caci si eu te iubesc si cu tine vreau sa fac ce n-am facut cu nimeni."Si am mers si ne-am plimbat.Dar cum spuneam azi n-am somn,dar am cafea si n-am ce face cu ea.Si ne-am oprit la mine pentru o cafea.Si am prins rasaritul impreuna.Si stand pe veranda ma uit la ea si observ cat de frumoasa este in lumina razelor soarelui,parul ei castaniu se deschide,chipul i se lumineaza.Ma asez langa ea,se uita la mine,eu la ea...s-mi zice..."Vaai Octavian!Esti un baiat asa de timid,toata seara ai stat dupa mine si nici macar n-ai incercat sa ma saruti...am venit la tine acasa,nici macar n-ai incercat sa ma pipai,ce se intampla?Nu sunt destul de atragatoare pentru tine?""Draga mea,tot ce vreau eu,e sa-ti privesc chipul luminat si ochii sinceri.Caci eu n-am nevoie de un sarut,eu am nevoie ca tu sa fii aici s ama tii treaz,caci tu esti cafeaua mea."In clipa urmatoare ma darama si ma saruta fara sa rasufle. Apoi ne ridicam,si citesc in ochii ei sinceri dragoste...vad acea flacara aprinsa ce arde mocnit,o mangai usor pe obraz si ii spun"Hai sa mergem la o cafea!Caci eu acolo imi fumez zilele neimportante 23725 in total in fiecare din cele o mie de cafenele..."

Un comentariu: