marți, 7 decembrie 2010

Melancolie de Decembrie

Intinzi un parfum de mister.Arome diferite ma imbie din luna in luna...a inceput in Mai.E Decembrie.De ce toata vara m-ai ademenit cu arome ce m-au trimis in stari euforice si halucinogene?Ca acum sa ma imbii cu arome ce ma trimit in stari catatonice?Ca sa-ti bati joc de sentimentele mele?nu-mi raspunde...ea doar sta si se uita la mine.Se ghemuieste usor pe canapea.Ma asez langa ea.Parca toate visele pline de culoare cu noi doi mi se arata acum in fata ochilor,doar ca in alb-negru.Isi aseaza usor capul in poala mea si adoarme linistita.Inchid si eu ochii si incep o ampla meditatie.Incep sa-mi pun intrebari.Oare de ce sunt aici?De ce o mai accept langa mine?Adorm si eu...dupa un timp deschid ochii.Si o vad.Sta in fata mea.Ma trage de mana si ma duce catre un dormitor.Ma aseaza usor in pat si-mi spune"Vreau sa fac dragoste cu tine!".Prin simpla mangaiere a obrazului a reusit sa-mi activeze toate simturile.Muschii imi sunt incordati iar nervii excitati la maxim.Hainele cad de pe noi ca niste simple hartii.Ne infasuram intr-un cearsaf alb.Ne sarutam pasional,ma mangaie lin pe gat.Trupurile noastre formeaza un intreg.Totul dureaza vre-o doua ore,timp in care ne jucam ca doi nebuni.O data cu rasaritul soarelui jocul se termina.O data cu incetarea jocului ia sfarsit si dragostea dintre noi..."Hmm!Ai fost slabut..poti pleca!Si te rog...nu ma suna.A fost doar o aventura.Vroiam sa vad ce pot face baietii de teapa ta...nuimic satisfacator."Si las capul in paman si plec,e greu sa uit aceste cuvinte...melancolia ma cuprinde,la fel ca frigul de Decembrie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu