duminică, 19 decembrie 2010

Nu stiu cine esti

Soare cu dinti.Oras cu colti.Oameni tristi.Si ea plange la balcon...si nimeni nu-i aduce o batista curata sau un paracetamol.Trage plapuma grea dupa ea spre bucatarie.Incalzeste apa,scoate cafeaua,varsa cateva lingurite de cafea intr-o cana...spoi deschide frigiderul si cauta ceva de mancare.Nimic.Doar sticle goale de bautura.O cafea si o tigare.Micdejunde campion.Soarbe usor din licoarea plina de cofeina de proasta calitate si isi spune"am nevoie de un dus fierbinte...".Paseste usor spre baie si priveste catre oglinda murdara si zice"Cine pe cine minte?".Si da drumul la robinet,apa calda curge numai buna...si ea se dezbraca.Apa ii curata pielea,dar nu si trecutul.O tu fata cuminte,casatorita,dar ce vanai burlaci doar ca sa-i arati pisica unui prost.Un pat patat de ratatii ce au trecut prin el.Si ma priveste,si ma intreaba"Ce cauti aici Octavian?"."Am venit aici pentru ca mi-e mila de tine...viata e mai frumoasa fara tine,spune-mi tu ce fata se mai bucura cand aude asta?" si-mi zambeste sadic,iar eu plec.Ajung acasa,vreau sa adorm,si adorm.Si o visez, si ma intreaba"Ce a fost in capul tau cand ai scris asta Octavian?"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu