sâmbătă, 4 decembrie 2010

Povesteai unui felinar

Poate ca nu il vezi mereu,poate ca uneori treci pe langa el fara sa-l observi.Poate pentru tine acest strasnic pion,gardian neclintit nu inseamna nimic. Dar sunt sigur ca ti-a luminat calea,atunci cand mintea iti era umbrita de ganduri.Poate ca ar trebui sa stai o data si sa-i asculti povestile.Caci el le-a vazut pe toate,el ne-a vazut pe toti crescand.De acolo,din locul sau,in coltul blocului.Cand se lasa seara el vede cum se imparte "marfa"...el iti poate povesti orice.Aseara soptea o poveste despre niste tarfe perverse ce au amagit un pusti.Poveste trista...doar una din ele.Sunt multe altele,mai rele sau mai bune.El a luminat seara unor pusti ce l-au tatuat"A+T=iubire".Pete de sange pe ciment,sticle palmate,fete ce rezolva pustii la scurt cu 50 de mii,cheta pentru prize,scandaluri in miez de noapte,el le-a vazut pe toate.Azi am vazut cateva fete ce-si aminteau cam vag primul iubit,primul sarut,legat de felinarul de la gang.Poate ca l-ai ignorat cam des sau nu l-ai inteles atunci cand ai trecut pe langa el cu mersul grabit.El este un batran trist,prieten cu toti mosii ce stau pe o banca,uneori imi da impresia ca joaca table cu ei.As vrea sa-i cunosc toate povestile.De placere stau si il ascult atunci cand incepe sa-mi povesteasca.Mi-a spus ca lumea e rea,minte si insala...dara asta stiam deja.Mi-a mai spus sa cred in dragoste,sa nu-mi fie frica sa iubesc,caci a iubi este ceva greu dar magnific.El este sperietoarea celor 40 de mii de asasini ce ma pandesc de dupa gard,el ii tine departe,ma protejeaza...caci demonii ma asteapta la cotitura.Imi amintesc si acum cea mai frumoasa zi a vietii mele,traita vara,"visul unei nopti de vara"asa cum imi place adesea sa o numesc,el a luminat acest vis...Ce pot spune,asta e povestea felinarului ce sta pe strada ta copile,respecta-l si nu-l ocoli atat de des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu