miercuri, 8 decembrie 2010

Pe sarma

"Daca oamenii ar privi spre cer,intr-o zi de mai.Ar vedea pe sarma doi nebuni,pasind imbratisati"sau cel putin asa spune Tudor Chirila.Eu cred ca e doar una din povestile cuplurilor nefericite din lumea noastra.Cred ca daca toti ar avea curajul sa se refugieze undeva sus doar ei doi,cerul intreg ar fi plin de acrobati.Dar din pacate nu acordam mereu sanse dragostei interzise.Daca cineva drag se opune noi ne conformam.Din cand in cand mai tresar si exceptii.Acei asa zisi "nefericiti ai sortii" isi iau inima in dinti si trateaza dragostea cu "seriozitate" iar dragostea ii rasplateste.Eu n-as putea niciodata sa suport faptul k cineva drag mie se opune sentimentelor pe care le nutresc pentru o fata.Mi-as face bagajul si as pleca undeva departe.As lua-o si pe ea.Ne-am duce undeva unde e cald si unde dragostea noastra sa poata dainui in pace.As vrea undeva unde sa putem sta linistiti pe plaja,sa inotam cand vrem noi,sa o vad uda si sa ma sarute si sa-mi spuna"Te iubesc!".Deasta iubesc Constanta,oras la mare,aici vara este un loc propice indragostitului,aici vara e geniala.Defapt toate anotimpurile.Oamenii sunt ca niste bucuresteni mai de treaba.Dar de ajuns despre acest oras.Cum spuneam as face orice pentru fata pe care o iubesc...Si cred ca am scris destul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu